maandag 29 augustus 2011

love for a beautiful dutch poem

hoe kan ik je vertellen

Het spijt me fluisterde ik snikkend,
terwijl ik op me'n knieen zak.
Ik wou dat ik je kon vertellen hoeveel ik je heb liefgehad.
Ik wou dat ik je kon zeggen wat ik werkelijk voor je voel
en me niet hoef te verbergen achter een brutale smoel.
Ik wou dat ik je kon zeggen ik weet niet eens goed wat.
Ik wou dat ik je kon vertellen hoeveel ik je heb liefgehad.
Misschien is het te laat nu, te veel is er gebeurd.
Hoe vaak heb ik jou zien huilen, hoeveel brieven heb ik al verscheurd.
Het spijt me, fluisterde ik snikkend terwijl mijn schouders
schrokken van de pijn.
En ik de tranen wegslik die in mijn ogen branden als azijn.
Maar hoe kan ik je zeggen dat mijn hele lijf schreeuwt om jou,
hoe kan ik je in godsnaam vertellen dat ik van je hou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks
kisses Renée