vrijdag 2 september 2011

love my first week of school

hello everyone, it will surprise you all but i've survived my first week of school and how..
Eerste week erop zitten pff dat was even zwaar. Toen dinsdag om half 7 de wekker ging kon ik alleen maar denken aan het feit dat ik het liefst nog drie jaar in me lekker warme bed kon blijven liggen. Helaas dat ging niet. Dus ik met veel tegenzin op de fiets naar school en ik geef toe het viel mee. Het is echt super gezellig om in de pauze's weer iedereen te zien en nog wat bij te kletsen én lekker in de tussen uurtjes naar de stad (: -love it allready-  Toch valt het ook wel tegen tuurlijk het huiswerk, 8ste uren, stomme leraren, gatenkaas in je rooster. Maar al met al niet zo'n slecht begin. En al helemaal niet omdat ik zometeen lekker vertrek naar hombourg in belgie! Het is al het 10de jaar dat we naar dit huis gaan met de hele familie + aanhang wat dan ongeveer uitkomt op zo'n 30 personen(: én het is ieder jaar weer een feest en al helemaal nu het zo'n lekker weer is dan zijn we de hele dag buiten lekker aan het nietsen. Ik ga heel veel foto's maken dit weekend zodat jullie die allemaal kunnen zien en ook kunnen kijken hoe gezellig mijn familie is! Maar dat is zondag pas haha, eerst nog een paar foto's in de tuin van siepie en mij -met mijn outfit van vandaag- LOVE Renée
love for siepie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks
kisses Renée