zondag 18 september 2011

love for a vintage camera

hello everyone,
Ik kon het bijna niet geloven maar over 5 weken is het al weer vakantie! Meestal als ik naar school ga hou ik het uit door te denken aan wanneer vakantie is. Dan gaat de tijd opeens super snel en dan voor je t weet is het weer lekker weekje vrij(: En dan begrijpen jullie natuurlijk allemaal hoe mijn reactie was gister toen mijn mama samen met mij tante aan het kijken was voor een week Portugal in de mei-vakantie! SUPER-VET gewoon haha ik kan me er nu al op verheugen. Een week vrij, een week weg heerlijk. Maargoed dat duurt nog wel even haha. Nu het onderwerp van mij post van deze week.
Gister kwam ik tot de ontdekking dat mij papa en mama nog een 15 jaar oude nikon hebben! Ik vind hem echt super vet en hij doet het nog. Dus ik denk dat ik binnenkort eens een rolletje ga kopen en een nieuwe batterij en eens gaan kijken hoe hij foto's kan maken.
Ik ga maar weer eens leren, dinsdag nederlands proefwerk en ik heb me voorgenomen een heel goed punt te halen dus wens me succes haha. Tot volgende week LOVE Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks
kisses Renée