zaterdag 24 september 2011

love for autumn

Hello i'm finally in a good mood so time to blog.
Ik heb echt eeen depressieve week achter de rug maar nu komt eindelijk mijn goede zin weer een beetje terug. En dat komt natuurlijk weer door mijn lieve mama(: Ik ben met haar naar de stad gegaan en nu heb ik een heerlijke spijkerbroek -met ritsjes- en een lekkere dikke trui voor de winter. En de herst is begonnen, niet dat ik fan ben van koud weer, helemaal niet! Maar ik ben wel fan van winter kleren heerlijk lekker warme laarzen en je kunt zonder excuus een dikke trui aantrekken of sjaal en niemand die t raar vind. Mijn avond staat in het teken van, leren ,tv kijken en heel veel thee drinken. Zodat ik maandag weer met een goede moed kan beginnen aan de week! LOVE Renée
broek mango, 39,95
trui lady sting, o'bleu, 39.95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks
kisses Renée