dinsdag 20 september 2011

love for a list full of love

hello, aaah heerlijk zo'n automatische post. Zondag verveelde ik me een beetje en ik dacht dan maak ik gewoon een post die pas later wordt gepost zodat ik misschien eindelijk was meer kijkers en volgers ga krijgen haha. Oke een lijst met dingen waar ik persoonlijk helemaal dol op ben, reageer met dingen waar jij dol op bent zo weet ik ook eens wie allemaal in de 'blogwereld' zit.
-LOVE mijn telefoon, ipod, computer
-LOVE zoethoutthee
-LOVE jongens, die van je houden voor hoe je bent
-LOVE voor vriendinnen die er altijd voor je zijn
-LOVE familie
-LOVE jurkjes
-LOVE voor alle mensen die kleren maken die mij leuk staan
-LOVE Italië
-LOVE Jan Linders, Subway, Mac Donalds
-LOVE laarsjes, hoge hakken, sandaaltjes en uggs
-LOVE facebook
-LOVE shoppen shoppen shoppen
-LOVE mijn camera
-LOVE geld, het maakt mij heel gelukkig
-LOVE de scheurkalender van loesje op het toilet
-LOVE ballet
-LOVE uren lange telefoon gesprekken met mijn nichtje zonder inhoud
-LOVE zo hard lachen dat je het bijna in je broek doet en het gevoel hebt dat iedereen naar je kijkt
-LOVE mensen uitlachen die er niets aan kunnen doen dat ze zo zijn
-LOVE goede zin
-LOVE 1000 smsjes in de maand
-LOVE als een jongen lieve smsjes stuurt
-LOVE zon, zomer, vakantie
ik denk dat als jullie dit lezen jullie al een redelijke indruk krijgen van wie ik ben haha. Want eigenlijk ben ik in een woord gewoon een beetje gek, maar daar wen je wel aan haha. LOVE Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks
kisses Renée