zaterdag 10 september 2011

love my family

Hello everyone enjoying the nice weather today? Because i'm. (:
AAAH het was zó leuk vorig weekend! We hebben echt geluk gehad met het weer enzo. Het was op sommige momenten wel iets te druk als we bijvoorbeeld met ze'n 30'gen 180 gebakken eieren met spek proberen te aten haha maar dat hoort erbij. Ik heb best veel foto's gemaakt en van alle foto's heb ik collages gemaakt zodat het er niet zoveel zijn. Dus ik zet ze hieronder zodat jullie ze kunnen zien!
Voorderest is er al weer een schoolweek voorbij ik zat heel erg op tegen maandag omdat ik dan nooit mijn bed uit kan komen hahah. Op school is het wel heel erg gezellig! Ik zit bij Noëlla in de klas en het is echt super leuk, ook al heb ik niet alle lessen met haar samen. Voorderest heb ik dit weekend een weekend die draait om geld geld geld gister moest ik oppassen en vanavond weer dus morgen kun je me weer lekker oprapen. En dan begint het harde werk weer. Nog maar 6 weken en dan heb ik weer vakantie dus ik heb me voorgenomen tot die tijd minimaal nog 6 posts ieder weekend te doen dus nu maar hopen dat het lukt! En dan heb ik in de vakantie weer alle tijd leuke post te maken die niet zo vervelen als deze. Fijn weekend verder en tot snel LOVE Renée

het 'grote huis'


1, 2, 3, CHEESEEEE


vrijdag avond


spelletjes dag




don't say crazy, say happy


when you see them you just know they love eachother





 

lang leven zelfontspanner
 

horse maining
 
let's go for a walk

 
look like you have just walked 12 miles

 


 

1 opmerking:

thanks
kisses Renée