vrijdag 30 september 2011

love for a second summer

Hello, aah love this weather! How about you guys?
Wat een leuke week eindelijk weer eens, was ik echt aan toe! Ik heb de hele week volgehouden dat een kort broekje té koud was maar toen ik vanochtend wakker werd moest ik gewoon mijn korte rode A&F broekje aan. En ik weet niet hoe het met jullie zit maar hebben jullie al eens een subway koekje gehad? Ik dacht maak er eens een foto van die er gewoon jummie uitziet die je gewoon zo van het beeldscherm wiilt eten haha. Gelukkig maar dat dat niet kan want die is al van mij(: Haha en het gaat echt goed op school al zeg ik het zelf. Ik had gewoon een 9 voor mijn Engels so en dat is gewoon heel goed -als je het vergelijkt met de 1nen van vorig jaar..- Haha en nu vanavond heerlijk genieten van mijn rustige vrijdag avond lekker op de bank met een kop thee en the voice of holland aan. Toch krijg ik het dit weekend nog redelijk druk ik moet over twee weken een boek uit hebben én een boekverslag schrijven voor engels en ik ben nog niet begonnen. AI, maar het is The devil wears prada dus dat is niet zo'n straf om te lezen. Ik ga zeker proberen dit weekend nog eens te posten maar ik zeg voor nu, iedereen een fijn weekend en geniet van het lekkere weer! LOVE Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks
kisses Renée